مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-09اقتصادي

سهمیه جدیدی از کالاهای اساسی به خراسان رضوی اختصاص یافت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: سهمیه جدیدی از گوشت قرمز و برنج تایلندی به این استان اختصاص یافته است که تا پایان امسال جذب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، مرتضی اشرفی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: 210 تن گوشت قرمز طرح تنظیم بازار به این استان اختصاص یافته است که شهرستان های استان باید سهمیه خود را از این بخش طی 10 روز آینده جذب کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در صورت عدم جذب سهمیه مورد نظر، مانده هر شهرستان در سایر شهرستان ها جذب و توزیع می شود.

وی بیان کرد: به منظور بررسی امکان جذب دو هزار و 400 تن برنج تایلندی طرح تنظیم بازار،کمیته ای با حضور نمایندگان چند دستگاه اجرایی ذ ی ربط تشکیل و نسبت به پیگیری موضوع اقدام خواهد شد.

اشرفی افزود: همچنین مهلت جذب برنج تایلندی برای شبکه توزیع خراسان رضوی افزایش می یابد و شرکت غله خراسان رضوی نیز موظف به پیگیری جذب سهمیه فوق العاده یک هزار و 500 تن برنج برای استان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اختصاص سهمیه جدید گوشت منجمد مرغ به خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه مقداری از این سهمیه طی چند روز گذشته در مشهد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه جدیدی از کالاهای اساسی به خراسان رضوی اختصاص یافت

سهمیه جدیدی از کالاهای اساسی به خراسان رضوی اختصاص یافت