مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-09سياسي

مخبر: نمی گذاریم تا سه ماه آینده مردم چیزی بعنوان دغدغه واکسن داشته باشند


رییس ستاد اجرایی فرمان امام درخصوص نخستین واکسن ایرانی کرونا گفت:به ملت ایران قول میدهم ظرف 2 ماه آینده چیزی به اسم دغدغه واکسن در کشور وجود نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، صبح امروز در مراسمی با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام ، معاونان وزارت بهداشت، مدیران عامل بنیادهای احسان و برکت و گروه اقتصادی تدبیر در مجموعه مصلی تهران، بزرگترین و مجهزترین بیمارستان متحرک کشور رونمایی و افتتاح شد.

محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام دراین مراسم گفت:با توجه به حادثه خیز بودن کشور و احتمال وقوع سیل و زلزله می طلبید که امکانات به روز سیاری را دراختیار داشته باشیم تا بتوانیم به سرعت به مردم خدمت رسانی پزشکی و درمانی کنیم.

وی درخصوص امکانات این بیمارستان سیار گفت: این بیمارستان دارای 99 تخت بستری، دو اتاق عمل و جراحی،اتاق زایمان، دستگاه سونوگرافی، ماموگرافی، اورژانس، داروخانه و همه تجهیزات یک بیمارستان تخصصی است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی به سرعت در محل وقوع حاضر شده و خدمات می دهد، افزود: این بیمارستان مجهز به امکان تله مدیسین  و دوراپزشکی است و می تواند ازطریق اتصال به دیتا سنتر سامانه 4030 خدمات فوق تخصصی را از بیمارستان های مادر دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: نمی گذاریم تا سه ماه آینده مردم چیزی بعنوان دغدغه واکسن داشته باشند

مخبر: نمی گذاریم تا سه ماه آینده مردم چیزی بعنوان دغدغه واکسن داشته باشند