مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-09سياسي

جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته است


جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته اند و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به پیش خواهند رفت.

- سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) و هیات همراه ضمن سفر به استان ایلام با اشاره به افزایش قدرت دفاعی نیروهای مسلح، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکایی ها به خوبی می دانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته اند و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به پیش خواهند رفت.

وی افزود: دشمنان همواره از اراده و بصیرت مردم شکست خورده اند و در ادامه نیز به فضل خدا شکست می خورند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) گفت: دشمن در این چهل و چند سال با شیطنت هایی که انجام داده تلاش کرده که به اهداف پلید خود برسد و با تحرکات خود سعی دارد برای کشور حوادث امنیتی درست کند.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه روحیه و استقامت خانواده های شهدا موجب غرور ملی و مایه افتخار جامعه است، گفت: خانواده های شهدا مایه امید و برکت انقلاب اسلامی هستند.

شهیدان مایه اقتدار ایران اسلامی هستند سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام نیز با ارائه گزارشی از وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته است

جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته است