مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-09سياسي

ضرورت حضور مددکاران اجتماعی در دوران کرونا


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: بحران کرونا نشان داد که جامعه به مددکاری اجتماعی بیش از همیشه نیاز دارد و رشته مددکاری اجتماعی را باید مردم در زندگی شأن تجربه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشان داد که ما بیش از هر زمانی نیاز داریم که با هم باشیم و به فکر هم باشیم و همه می دانیم که در زندگی اجتماعی نمی توانیم بدون توجه دیگران زندگی آرام داشته باشیم و همان طوری که بدون دیگران نمی توانیم زندگی همراه با آرامش داشته باشیم.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران برگزاری این کنگره خاطرنشان کرد: 20 کشور این کنفرانس بین المللی ما را همراهی می کنند و نقطه عطف دیگری برای حوزه مددکاری اجتماعی ایران است و این تجارت برای تمام سراسر کشور بیان خواهد شد و معتقدیم این گفت و گوها فرصتی برای به اشتراک گذاشتن تجارب ها است.

وی ادامه داد: در اختتامیه دهمین نشان ملی سلامت اجتماعی را تقدیم مالکلم پیل خواهیم کرد و این افتخاری برای جامعه مددکاران اجتماعی است که نگاه به بیرون هم دارد و هرکسی برای سلامت اجتماعی تلاش می کند آن را قدر می دانیم و در سطح بین الملل وی چهارمین نفر است که این نشان را دریافت می کند.

موسوی چلک تصریح کرد: شعار امسال می تواند شعار سال سازمان ملل در چند سال باشد و ما به این نوع پیام های مثبت نیاز داریم و همه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حضور مددکاران اجتماعی در دوران کرونا

ضرورت حضور مددکاران اجتماعی در دوران کرونا