مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-09ورزشي

تجلیل از دانشجویان مقام آور دانشگاه تبریز


در مراسمی از دانشجویان مقام آور دانشگاه تبریز در حوزه های مختلف از جمله علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری تجلیل بعمل آمد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در مراسمی از دانشجویان مقام آور دانشگاه تبریز در حوزه های مختلف از جمله علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری تجلیل بعمل آمد.

رییس دانشگاه تبریز در این آیین با قدردانی از دانشجویان مقام آور این دانشگاه در بخش های مختلف، گفت: بعد از شیوع کرونا، این نخستین برنامه ای است که در خدمت شما دانشجویان هستیم و حضور دانشجویان در محیط دانشگاه باعث نشاط، امید و شادابی محیط می شود.

میر رضا مجیدی با تاکید بر اینکه مسئولان و مدیران دانشگاه نیز در حد توان با فراهم کردن بسترها و زیرساخت های لازم برای تعالی همه جانبه دانشجویان تلاش می کنند، تشریح کرد: دانشگاه در زمان همه گیری کرونا، با مهیا کردن زیرساخت ها و بسترهای مناسب سعی کرده تا دانشجویان را در محیط آرام و امن برای رسیدن به موفقیت های بیشتر یاری کند.

وی با اشاره به موفقیت های دانشجویان مقام آور این دانشگاه در حوزه های مختلف، یادآور شد: شما دانشجویان در کنار تحصیل در فوق برنامه های مختلف نیز شرکت کردید و در این خصوص هم به موفقیت ها و دستاوردهای مهمی دست یافته اید که مایه افتخار و سربلندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از دانشجویان مقام آور دانشگاه تبریز

تجلیل از دانشجویان مقام آور دانشگاه تبریز