مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-09سياسي

عیسی کلانتری به اتهام توهین به امام خمینی (س) محکوم شد


با اتمام رسیدگی به پرونده اتهامات عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی، نامبرده به اتهام توهین به بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به صورت بدوی به 4 ماه حبس تعزیری و منع عضویت در احزاب و گروه ها سیاسی .

- با اتمام رسیدگی به پرونده اتهامات عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی، نامبرده به اتهام توهین به بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به صورت بدوی به 4 ماه حبس تعزیری و منع عضویت در احزاب و گروه ها سیاسی و اجتماعی به مدت 2 سال محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ تسنیم نوشت: عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت از محیط زیست به اتهام توهین به امام خمینی (ره) به صورت بدوی به 4 ماه حبس تعزیری و منع عضویت در احزاب و گروه های سیاسی به مدت دو سال محکوم شد.

با اتمام رسیدگی به پرونده اتهامات عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی، نامبرده به اتهام توهین به بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به صورت بدوی به 4 ماه حبس تعزیری و منع عضویت در احزاب و گروه ها سیاسی و اجتماعی به مدت 2 سال محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیسی کلانتری به اتهام توهین به امام خمینی (س) محکوم شد

عیسی کلانتری به اتهام توهین به امام خمینی (س) محکوم شد