مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-09بين الملل

جدیدترین دستاوردهای ارتش یمن در مأرب


یک روزنامه لبنانی خبر داد که ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه های غربی و شمال غرب شهر مأرب یکی پس از دیگری مناطق راهبردی اطراف مرکز استان را تحت کنترل خود درآورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه دیروز، با پیشروی ارتش و کمیته های مردمی در منطقه های مویس ، الطلیلی ، الصوالح و همچنین منطقه های آل زبع واقع در بلندی های شهر الاسداس مرکز ناحیه رغوان به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، این پیشروی، نیروهای صنعاء را به پایگاه تداوین در غرب و از طرفی، مرکز ناحیه که تنها یک روستا میان آن و نیروهای صنعاء فاصله هست، نزدیک می کند آن هم همزمان با فروریختن دیوار دفاعی نیروهای هادی در عمق دره نخلا در نزدیکی دروازه غربی شهر.

منابع محلی در گفت و گو با الاخبار ضمن گزارش سقوط منطقه الرعود و حمه الصیاد ، از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن به سمت نقطه نظامی باسل وابسته به پلیس نظامی در ورودی شمالی مأرب خبر دادند که همچنان درگیری های شدید در چند محور در منطقه یادشده در جریان است.

الاخبار به نقل از منابع یادشده همچنین نوشت که همزمان با این درگیری ها، نیروهای صنعاء به پیشروی خود ادامه می دهند و به تحت کنترل درآوردن مناطقی راهبردی در نزدیکی پایگاه نظامی صحن الجن نزدیک شده اند؛ پایگاهی که مقر وزارت دفاع دولت هادی در آن قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین دستاوردهای ارتش یمن در مأرب

جدیدترین دستاوردهای ارتش یمن در مأرب