مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-09پزشكي

همه زباله های بیمارستانی کرمانشاه بی خطر می شوند


مدیرگروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: زباله های بیمارستانی در بیمارستان ها طی یک فرایند پیشرفته بی خطر می شوند و به شکل پودر و یا کلوخه خشک به صورت بسته بندی شده در کیسه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص در خصوص دفن زباله های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار داشت: براساس قانون مدیریت پسماند که از سال 83 ابلاغ شده، دانشگاه های علوم پزشکی موظف به بی خطرسازی زباله های عفونی خود در محل بیمارستان هستند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای انجام رسالت خود درخصوص قانون مدیریت پسماند بیش از 10 میلیارد تومان هزینه و زباله ها را بی خطرسازی می کند.

مدیرگروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: طبق قانون مدیریت پسماند بعد از اینکه زباله ها بی خطر می شوند در حکم زباله عادی همچون زباله خانگی است که شهرداری باید در قبال اخذ تعرفه از دستگاه متولی تولیدکننده زباله، پودر و یا کلوخه خشک درمی آید و به صورت بسته بندی شده در کیسه، دفن می شود.

کرمی اضافه کرد: بی خطر سازی زباله های بیمارستان مورد تایید محیط زیست است به طوریکه یک شرکت معرفی شده از سوی محیط زیست سرزده از خروجی دستگاه های زباله سور نمونه بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه زباله های بیمارستانی کرمانشاه بی خطر می شوند

همه زباله های بیمارستانی کرمانشاه بی خطر می شوند