مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-09سياسي

هزینه های پل طبقاتی صدر و بزرگراه امام علی (ع) چقدر بود؟


گزارش هزینه های ساخت پل طبقاتی صدر و بزرگراه امام علی (ع) به شورای شهر ارائه نشده و باید این موضوع مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدحسن رسولی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره دو پروژه بزرگراه صدر و بزرگراه امام علی (ع) اظهار داشت: گزارش نهایی قیمت تمام شده دو پروژه بزرگراه صدر و امام علی (ع) به شورای شهر ارائه نشده است و همچنان برای جامعه فنی و مهندسی شهری این سوال مطرح است که این دو پروژه به ویژه پل صدر که برای آن مناقصه گذاشته شده چه فاصله ای بین بهای اولیه تمام شده و هزینه ای که سال 99 شهردار تقاضا کرد که مبلغ 3 هزار و 213 میلیارد تومان از سرجمع اعتبارات هزینه ای جابه جا شود تا امکان انعطاف پذیری بودجه تا پایان سال فراهم باشد.

رسولی گفت: این موضوع مایه افتخار مدیریت شهری است که فقط یک اصلاحیه بودجه دارد و امیدواریم شهرداری بتواند در سال 99 به 80 درصد منابع درآمدی خود دست یابد.

وی بیان داشت: بر اساس نظر کمیسیون برنامه و بودجه این عدد باید کاهش 72 میلیارد تومانی داشته باشد و به 3 هزار و 141 میلیارد تومان برسد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ردیفی در بودجه شهرداری به عنوان تأمین نیازهای مالی دانشگاه علمی کاربردی است که رقم آن 950 میلیارد تومان بوده در شورای پنجم اصلاحاتی در ساختار دانشگاه صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های پل طبقاتی صدر و بزرگراه امام علی (ع) چقدر بود؟

هزینه های پل طبقاتی صدر و بزرگراه امام علی (ع) چقدر بود؟