مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-09پزشكي

چه کنیم در محیط خانه کسی مسموم نشود؟


رییس اداره تحقیق، توسعه و آموزش های مردمی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین موارد مسمومیت در محیط خانه رخ می دهد، - ایسنا/کرمانشاه رییس اداره تحقیق، توسعه و آموزش های مردمی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین موارد مسمومیت در محیط خانه رخ می دهد، از همه افراد خواست تا با رعایت برخی نکات ایمنی از بروز چنین حوادثی پیشگیری کنند.

وریا رحیمی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم ایمن سازی محیط خانه جهت پیشگیری از بروز مسمومیت گفت: متاسفانه بر اساس آمارها بیشترین موارد مسمومیت در محیط خانه رخ می دهد و در همین راستا نیاز است که نکات مراقبت و پیشگیری از مسمومیت در محیط خانه به دقت رعایت شود.

وی یادآور شد: ایمن سازی محیط خانه از نظر بروز مسمومیت می تواند نقش مهمی در پیشگیری از انواع مسمومیت در افراد خانواده و بویژه کودکان داشته باشد.

رحیمی خاطرنشان کرد: بسیاری این تصور را دارند که عمده مسمومیت ها مربوط به مواد غذایی است و این درحالی است که هریک از نقاط خانه بسته به موادی که در آن نگهداری می شود می تواند یک نقطه پرخطر برای مسمومیت افراد و بویژه کودکان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کنیم در محیط خانه کسی مسموم نشود؟

چه کنیم در محیط خانه کسی مسموم نشود؟