مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-09اقتصادي

تعطیلی 12 مراسم عروسی و عزا در دزفول


طی هفته گذشته با حضور بازرسان بهداشتی، 12 مراسم عروسی و عزا تعطیل و میهمانان متفرق شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، غلامرضا زادمهر در گفت و گو با ایرنا افزود: برگزاری این تعداد مراسم در نقاط مختلف و باغ ویلاها زنگ خطر بزرگی است که نشان می دهد مردم به هشدارها توجه کافی ندارند.

وی با بیان اینکه بازرسان بهداشتی برخی مراسم را در نیمه های شب تعطیل کرده اند، گفت: انتظار می رود مردم مصوبات ستاد کرونا را جدی بگیرند و آنها را اجرا کنند.

مسوول بهداشت محیط دزفول افزود: با وجود اینکه تالارها از حدود یک سال قبل تعطیل و از نظر اقتصادی متضرر شده اند مراسم در باغ ویلاها برگزار می شوند.

وی درخصوص اجرای طرح ملی شهید قاسم سلیمانی نیز گفت: این طرح با همکاری وزارت بهداشت و بسیج از نیمه آذرماه و در قالب سه تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی اجرا شده که نقش بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای در این طرح، نظارتی است.

زادمهر اظهارداشت: سه هزار و 961 بازدید مشترک در قالب طرح شهید سلیمانی انجام و 2هزار و 817 اخطاریه داده شده است همچنین 180 واحد صنفی معادل 6.

3 درصد از اصناف پلمب شدند.

وی با بیان اینکه موارد فوتی ناشی از کرونا در 2 هفته اخیر افزایش یافته و ممکن است به پیک خرداد برسیم، افزود: وضعیت شهرستان دزفول از سه هفته پیش قرمز شده و موارد مثبت سرپایی، بستری و فوتی رو به افزایش است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 12 مراسم عروسی و عزا در دزفول

تعطیلی 12 مراسم عروسی و عزا در دزفول