مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-09اقتصادي

متفرق کردن مهمانان 12 مراسم عروسی و عزا در یک هفته در دزفول


مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت دزفول گفت: در یک هفته اخیر بازرسان این واحد، مهمانان 12 مراسم عروسی و عزا را متفرق کرده اند.

- غلامرضا زادمهر در گفت وگو با در دزفول در اسفندماه امسال نسبت به ماه های قبل افرایش یافت که این یک زنگ خطر جدی محسوب می شود و ضرورت دارد که مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

وی از متفرق کردن جمعیت 12 مراسم عروسی و ترحیم در یک هفته اخیر در دزفول خبر داد و افزود: با وجود اینکه تالارها از زمان شیوع کرونا تعطیل هستند و این صنف دچار زیان های مالی زیادی شده است اما صاحبان باغ ویلاهای دزفول در این شرایط بحرانی اقدام به اجاره باغ ویلای خود برای برگزاری دورهمی و عروسی می کنند که این امر غیراخلاقی و غیر قانونی است.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت دزفول اضافه کرد: بازرسان بهداشت محیط و نیروی انتظامی به صورت مرتب از اماکن و مراکز مختلف بازرسی می کنند اما واقعیت این است که تلاش های ستاد کرونا زمانی نتیجه می دهد که مردم همکاری و رعایت کنند؛ بنابراین انتظار می رود که شهروندان از برگزاری و حضور در مراسم عزا و عروسی و دورهمی به شدت پرهیز کنند چرا که یکی از عوامل اصلی وقوع بحران فعلی در خوزستان و دزفول همین برنامه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متفرق کردن مهمانان 12 مراسم عروسی و عزا در یک هفته در دزفول

متفرق کردن مهمانان 12 مراسم عروسی و عزا در یک هفته در دزفول