مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-09اقتصادي

پایان نامه های تحصیلات تکمیلی حوزه it خراسان شمالی تسهیلات دریافت می کنند


گرمه ای، رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص عملکرد این مرکز گفت: 20 درصد شرکت های پارک علم و فناوری استان در حوزه آی تی، - رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: پایان نامه های مقاطع تحصیلات تکمیلی در حوزه های it که منجر به تولید شوند مورد حمایت قرار می گیرند.

گرمه ای، رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص عملکرد این مرکز گفت: 20 درصد شرکت های پارک علم و فناوری استان در حوزه آی تی، 23 درصد در حوزه الکترونیک، مکانیک و قطعات، 24 درصد در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی فعالیت دارند و سایر حوزه ها درصد پایینی را شامل می شوند.

گرمه ای از میزان بودجه پارک علم و فناوری انتقاد کرد و افزود: بودجه هزینه ای استان متناسب با ظرفیت های پارک علم و فناوری خراسان شمالی نیست؛ لذا باید این تناسب سازی انجام شود.

هر چند اکنون نسبت به میانگین کشوری از رشد بودجه خوبی برخوردار هستیم.

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در انتها از حمایت دانشجویان ارشد و دکتری در استان خبر داد و گفت: پایان نامه های مقاطع تحصیلات تکمیلی در حوزه های آی تی که منجر به تولید محصول شوند، مورد حمایت قرار خواهد گرفت؛ به این منظور در سطح ارشد بین 15 تا 26 میلیون تومان و در سطح دکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه های تحصیلات تکمیلی حوزه it خراسان شمالی تسهیلات دریافت می کنند

پایان نامه های تحصیلات تکمیلی حوزه it خراسان شمالی تسهیلات دریافت می کنند