مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-09اقتصادي

اجرای رزمایش یگان های حفاظت دستگاه های اجرایی در قم


رزمایش یگان های حفاظت ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری، مسکن و شهرسازی، محیط زیست و سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت هفته منابع طبیعی در استان قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مانور مشترک و رزمایش یگان های حفاظت ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری، مسکن و شهرسازی، محیط زیست و سازمان جهاد کشاورزی در روز چهارمین روز از هفته منابع طبیعی که با عنوان منابع طبیعی، حفاظت و قانون نام گذاری شده است در استان قم برگزار شد.

در این برنامه مشترک دستگاه های اجرایی، نیروهای حفاظت با رژه خودرویی و موتوری خود در بلوار غدیر حضور یافته و شعار منابع طبیعی همه با هم، جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی را ترویج کردند.

این رزمایش با هماهنگی نیروی انتظامی استان قم و با هدف تاکید بر لزوم مشارکت مردم در جلوگیری از تصرف و تخریب منابع طبیعی بوده است.

سامانه 1504 به عنوان پل ارتباطی مردم با مسئولان یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در این رزمایش معرفی شده است.

به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز حفاظت و قانون از  سامانه های طرح تحول دیجیتال سازمان رونمایی شد و مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در حوزه قانون و حفاظت از منابع طبیعی به مناسبت هفته منابع طبیعی دیدار با مسئولان دستگاه قضایی و سازمان بازرسی استان قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش یگان های حفاظت دستگاه های اجرایی در قم

اجرای رزمایش یگان های حفاظت دستگاه های اجرایی در قم