مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-09سياسي

مدل مدیریتی دفاع مقدس راه حل مشکلات کشور است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه مدل مدیریتی دفاع مقدس راه حل مشکلات کشور است، گفت: راه حل مسائل و مشکلات کشور امید بستن به دشمن و فریب خوردن به لبخند او نیست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه مدل مدیریتی دفاع مقدس راه حل مشکلات کشور است، گفت: راه حل مسائل و مشکلات کشور امید بستن به دشمن و فریب خوردن به لبخند او نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح و پیشکسوتان دفاع مقدس، با تاکید بر بازخوانی نظریات فرماندهان ستادی و صفی دوران جنگ تحمیلی، افزوو: به وزانت و وقار انقلاب اسلامی باید چهل سالگی جنگ تحمیلی گرامی داشته شود، چرا که دفاع مقدس مایه بالندگی و غرور ملی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با ایستادگی در برابر تجاوز متجاوزان پیروز و سربلند میدان جنگ شد، اضافه کرد: به گواه قضاوت تاریخ، میزان ایستادگی مردم سلحشور و تاریخ ساز ما در برابر دشمنان فراموش شدنی نیست.

وی با طرح این سوال که برای بزرگداشت 40سالگی این حماسه آفرینی ها چه مسائلی باید مطرح شود؟ ادامه داد: مفهوم جهاد و اشکال مختلف آن باید در جامعه تبیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل مدیریتی دفاع مقدس راه حل مشکلات کشور است

مدل مدیریتی دفاع مقدس راه حل مشکلات کشور است