مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-09سياسي

ضرورت احداث 10 بیمارستان فوق تخصصی سیار در کشور


رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: با توجه به حادثه خیز بودن کشور نیازمند احداث حداقل 10 بیمارستان فوق تخصصی سیار در کشور هستیم.

- رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: با توجه به حادثه خیز بودن کشور نیازمند احداث حداقل 10 بیمارستان فوق تخصصی سیار در کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مخبر در مراسم رونمایی از بزرگترین بیمارستان 99 تختخوابی سیار کشور که امروز برگزار شد، گفت: عمدتاً این نوع بیمارستان ها در خارج از کشور وجود دارد و در ایران از یک سال پیش با توجه به اینکه با این موضوع مواجه بودیم که به دلیل وقوع حوادثی مانند سیل و زلزله کشور حادثه خیزی هستیم می طلبد امکانات وسیع، مجهز و به روزی را به صورت سیار در اختیار داشته باشیم تا در این نوع حوادث بتوانیم به سرعت به داد مردم برسیم.

وی افزود: طراحی بیمارستان 99 تختخوابی سیار از سال پیش آغاز شد و امروز این بیمارستان با همه امکانات تخصصی مانند اورژانس، آزمایشگاه، اتاق عمل، داروخانه، دستگاه های سونوگرافی، ماموگرافی و … راه اندازی شد.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: همه امکانات و تجهیزات یک بیمارستان فوق تخصصی در این بیمارستان فراهم شده است و در وضعیت عادی همه این امکانات برای ارائه خدمت به مناطق محروم فرستاده می شود و در هنگامی که حادثه رخ داد نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث 10 بیمارستان فوق تخصصی سیار در کشور

ضرورت احداث 10 بیمارستان فوق تخصصی سیار در کشور