مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-09سياسي

جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز برگزار می شود


قائم مقام بسیج دانشجویی مازندران گفت: جشنواره ملی فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز ویژه جامعه دانشگاهی با هدف نشر وترویج فرهنگ دفاع مقدس در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی گنجی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه دفاع مقدس نماد هویت، استقامت وایثار وغیرت مردم این سرزمین بود، از راهیان نور به عنوان نسخه شفابخش در کشور برای پیدا کردن مدل مدیریتی یاد کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس همه پای کار آمدند تا از اسلام و آزادی دفاع کنند.

وی با عنوان اینکه اگر به مدل مدیریت جهادی و نگاه به درون برگردیم، می توان بر مشکلات کنونی فائق آمد، افزود: با توجه به شرایط کرونایی، برنامه هایی برای جایگزینی راهیان نور پیشنهاد شده که راهیان نور مجازی از جمله آن است.

وی اعزام راهیان نور جنگل ویژه دانشجویان با حفظ پروتکل ها، شناسایی زنان رزمنده وشاخص و ترویج سبک زندگی، اردوی جهادی خدمت به خانواده های شهدا، اردوهای جهادی گروهی سه تا پنج نفره همراه با روایتگری را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: جشنواره فرهنگی وهنری تاریخ سازان ویژه دانشگاهیان از دیگر برنامه ها است.

گنجی با بیان اینکه مرحله استانی جشنواره فرهنگی وهنری تاریخ سازان در استان برگزار می شود، گفت: تمامی جامعه دانشگاهی می توانند در این جشنواره شرکت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز برگزار می شود

جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز برگزار می شود