مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-09سياسي

پیام رهبر انقلاب به کنگره ملی هفده هزار زن شهید، آزاده و جانباز منتشر شد


حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به کنگره ملی «لشکر فرشتگان تاریخ ساز» ویژه تجلیل از زنان شهید، جانباز و آزاده، این زنان مجاهد، شجاع و فداکار را از برترین قله های افتخارات انقلاب اسلامی خواندند.

- حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز ویژه تجلیل از زنان شهید، جانباز و آزاده، این زنان مجاهد، شجاع و فداکار را از برترین قله های افتخارات انقلاب اسلامی خواندند.

5 به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران آن را در محل همایش قرائت کرد، به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم شهیدان و جانبازان و آزادگان زن، نمایشگرانِ یکی از برترین قلّه های افتخارات انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی اند.

قدرت ایمان، راه مجاهدتهای بزرگ را به روی زنان ایرانی گشود و صحنه های شگفت انگیز و کم نظیری از حضور شجاعانه و فداکارانه و مبتکرانه ی آنان در میدانهای دشوار پدید آورد.

از تظاهرات شورانگیز روزهای انقلاب تا دوران فراموش نشدنی دفاع مقدّس، و از قهرمانی در صفوف نبرد تا دل بریدن از فرزند و همسر و فرستادن آنان به پیشباز خطر و تا خدمات پشت جبهه، و از حضور در جبهه ی علم و تحقیق و فنّاوری و درخشندگی در وادی ادبیّات و هنر، تا هنرنمایی در عرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رهبر انقلاب به کنگره ملی هفده هزار زن شهید، آزاده و جانباز منتشر شد

پیام رهبر انقلاب به کنگره ملی هفده هزار زن شهید، آزاده و جانباز منتشر شد