مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-09سياسي

زاکانی: در حال حاضر فقط در عراق و افغانستان «رایزن اقتصادی» داریم


در حال حاضر تنها در دو کشور عراق و افغانستان رایزن اقتصادی داریم؛ در حالی که در شرایط فعلی گسترش دیپلماسی اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های در محل مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

زاکانی: صنعت پتروشیمی مزیت نسبی کشور است علیرضا زاکانی نماینده مردم قم و رییس مرکز پژوهش ها در این نشست با اشاره به تحولات مرکز پژوهش های مجلس در دوره جدید گفت: مرکز پژوهش ها در رویکردهای جدید خود به دنبال هم افزایی و اخذ نظرات نخبگان و هم اندیشی با مسئولان بخش های مختلف کشور در حوزه دولتی، خصوصی و صنفی است تا بتوانند با احاطه کامل بر مشکلات، اقدامات خود را به پیش ببرد.

وی ادامه داد: باید همه نهادها در کنار هم قرار بگیرند تا با هم افزایی بتوانیم از توانمندی های ایران در جهت رفع مشکلات و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

رییس مرکز پژوهش های مجلس صنعت پتروشیمی را یکی از مزیت های نسبی کشور و موتور محرک تحول اقتصادی دانست و گفت: اگر در این عرصه پیشرفت های بیشتری اتفاق بیفتد و کشور بتواند ظرفیت خود را در این حوزه افزایش دهد، شاهد استقلال اقتصادی و تولید ثروت و رفاه مادی خواهیم بود.

نماینده مردم قم در مجلس یازدهم با بیان اینکه همه نهادهای کشور یک طرف میز برای حل مشکلات هستند و مقابل هم قرار ندارند، ادامه داد: با حمایت از صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: در حال حاضر فقط در عراق و افغانستان «رایزن اقتصادی» داریم

زاکانی: در حال حاضر فقط در عراق و افغانستان «رایزن اقتصادی» داریم