مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-09سياسي

«فکه» به ایستگاه 214 رسید/خاطرات غسال جهادی درگذشتگان کرونایی


شماره 214 ماهنامه «فکه» با پرونده ای ویژه سردار شهید احمد مجدی و همچنین گزارشی از خاطرات مائده صفدریان غسال جهادی درگذشتگان کرونایی منتشر شد.

- شماره 214 ماهنامه فکه با پرونده ای ویژه سردار شهید احمد مجدی و همچنین گزارشی از خاطرات مائده صفدریان غسال جهادی درگذشتگان کرونایی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دویست و چهاردهمین شماره از ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه به مدیر مسئولی علی حسین پور و سردبیری زهرا عابدی در 56 صفحه و بهای 15 هزار تومان (ویژه اسفند 1399) منتشر شد.

بخش چشم انداز این شماره شامل این مطالب است: شگفتی یک معجزه: بررسی شرایط کشور از نمایی نزدیک نوشته زهره علی عسگری، قسمت پایانی سلسله مطالب پدافند غیرعامل: مقابله غیرنظامی هوشمند، علمی و مستمر با انواع تهدیدها نوشته فتح الله نادعلی و تزویری از جنس دموکرات: نگاهی به تحولات اخیر آمریکا و تاثیر آن بر ایران نوشته مصطفی زمانی فر.

بخش گذر از تاریخ این شماره از ماهنامه فکه نیز شامل این مطالب است: قسمت چهلم داستان انقلاب وزنه انقلاب: ترور مهدی عراقی نوشته محمد گرشاسبی و دستپخت مشترک لورین و ریپورتر: بررسی چرایی و چگونگی انتخاب رضاخان از سوی انگلستان برای کودتای سوم اسفند 1299 نوشته انوشه میرمرعشی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فکه» به ایستگاه 214 رسید/خاطرات غسال جهادی درگذشتگان کرونایی

«فکه» به ایستگاه 214 رسید/خاطرات غسال جهادی درگذشتگان کرونایی