مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-09دانش

روش های تحقیق و طراحی آزمایش در علوم اعصاب شناختی


انجمن علمی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارگاه روش های تحقیق و طراحی آزمایش در علوم اعصاب شناختی را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارگاه روش های تحقیق و طراحی آزمایش در علوم اعصاب شناختی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، علوم اعصاب طبق تعریف یک رشته چند رشته ای است، یک پژوهشگر باید بیاموزد که چگونه ادبیات اولیه را بخواند و سپس آزمایش های خود را توسعه دهد تا بتواند به درک مناسبی از فرآیندهای اساسی مغز و اعصاب برسد.

اخلاق در مطالعات عصبی ـ شناختی ، مطالعات مبتنی بر داده و مبتنی بر تئوری ، نحوه محاسبه تعداد نمونه ها ، چالش های کنترلی در طراحی و اجرای آزمایش ها ، نکات مربوط به ملاحظات آنالیزهای آماری ، معیارهای ارزیابی ، نکاتی در طراحی آزمایش های مبتنی بر EEG ، نکاتی در طراحی آزمایش های مبتنی بر ERP ، نکاتی در طراحی آزمایش های مبتنی بر تحریک الکتریکی/مغناطیسی فراجمجمه ای ، نکاتی در طراحی آزمایش های مبتنی بر ردیابی حرکات چشم و نکاتی در طراحی آزمایش های مبتنی بر fMRI از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این کارگاه ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های تحقیق و طراحی آزمایش در علوم اعصاب شناختی

روش های تحقیق و طراحی آزمایش در علوم اعصاب شناختی