مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-09بين الملل

پلوسی اغتشاش در کنگره را با 11 سپتامبر مقایسه کرد


رییس مجلس نمایندگان آمریکا عنوان کرد، اغتشاش ششم ژانویه در کنگره این کشور جزو یکی از دشوارترین زمانهای حرفه کاری اش بوده و آن را با حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 مقایسه کرد.

- رییس مجلس نمایندگان آمریکا عنوان کرد، اغتشاش ششم ژانویه در کنگره این کشور جزو یکی از دشوارترین زمانهای حرفه کاری اش بوده و آن را با حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 مقایسه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا در یک مراسم جذب کمکهای مالی اهدایی که به صورت مجازی در روز جهانی زن برگزار شد، با پرسشی از سوی یک شاعر به نام آماندا گورمن درباره سخت ترین لحظه دوران حرفه کاری اش تاکنون مواجه شد.

پلوسی گفت: زمانی که آن افراد به ساختمان کنگره ریختند و تحریک به شورش برای لغو فرآیند در جریان کردند، این یک لحظه بسیار دشوار برای ما در کنگره و آنهایی که به دموکراسی ما اهمیت می دهند، بود.

او اظهار کرد: اینکه آن افراد علیه کنگره به خشونت متوسل شده و حتی واقعا درصدد کشتن نمایندگان کنگره و معاون رییس جمهور آمریکا بودند بسیار سخت بود.

این نماینده دموکرات کالیفرنیا عنوان کرد، چیزی که آن را حتی سخت تر و حتی دردناک تر کرد این بود، وقتی کنگره اواخر آن شب مجددا نشست تشکیل داد بسیاری از همکاران ما به عدم پشتیبانی از نتایج انتخابات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی اغتشاش در کنگره را با 11 سپتامبر مقایسه کرد

پلوسی اغتشاش در کنگره را با 11 سپتامبر مقایسه کرد