مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-09سياسي

شرط خروج از شهر های قرمز و نارنجی اعلام شد


معاون بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد شرط خروج از شهر های قرمز و نارنجی، سفر های ضروری با قطار و هواپیما و داشتن تست منفی کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علیرضا رییسی، صبح سه شنبه نوزدهم اسفند 99، در برنامه گام چهارم بسیج ملی مقابله با کرونا، به تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به ممنوعیت های سفر در شهر های قرمز و نارنجی، گفت: برای سفر های ضروری با قطار و هواپیما و…، فقط با داشتن تست منفی امکان پذیر است.

رییسی گفت: در گام چهارم اهداف اختصاصی مشخص کردیم که 80 درصد مبتلایان در دو هفته اول رصد خواهند شد و مابقی افراد دو هفته بعد شناسایی می شوند و به این معنی نیست که روند بیماریابی طولانی شود.

بیماران مبتلا باید ظرف 48 شناسایی شوند و ظرف 24 ساعت تعیین تکلیف شوند.

همه سالمندان با درجه ریسک مشخص شده اند و در سامانه ما قابل ارزیابی هستند و به تفکیک آسیب پذیری مشخص شده اند که این موضوع برای واکسیناسیون نیز کمک کننده است.

وی توضیح داد: یکی از مشکلات اصلی ما موضوع ایزوله و قرنطینه بیماران است که انتظار داریم بسیج در این زمینه به ما کمک کند، قرنطینه معکوس یکی از برنامه ها است افراد در معرض خطر باید قبل از ابتلا از منزل خارج نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط خروج از شهر های قرمز و نارنجی اعلام شد

شرط خروج از شهر های قرمز و نارنجی اعلام شد