مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-09بين الملل

اولیانوف: زمان پایان سیاست بیهوده فشار حداکثری علیه ایران فرا رسیده است


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی توییتری از تمایل آمریکا برای مذاکره با ایران استقبال و بر اهمیت احیای توافق هسته ای تاکید کرد.

- نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی توییتری از تمایل آمریکا برای مذاکره با ایران استقبال و بر اهمیت احیای توافق هسته ای تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: آمریکا سیگنال هایی مبنی بر آمادگی برای مذاکره در راستای احیای برجام می فرستد.

این مورد استقبال است.

زمان آن رسیده است که به سیاست بیهوده فشار حداکثری علیه ایران پایان داده شده و از فعال بودن بودن عادی توافق هسته ای که مهم ترین بخش مقررات عدم اشاعه تسلیحاتی است، اطمینان حاصل شود.

اظهارات اولیانوف در پی این مطرح می شود که دولت جدید آمریکا گفته است در صورت بازگشت ایران به پایبندی به تعهدات هسته ای، به این توافق که دولت دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در سال 2018 از آن خارج شد، باز می گرد و مایل به مذاکره با ایران در چارجوب گروه 1+5 و به میزبانی اتحادیه اروپا درباره روند احیای برجام است.

اظهارات دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا درباره بازگشت ایران به تعهداتش در حالی مطرح می شود که به گفته مقامات کشورمان، ایران فقط طبق اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: زمان پایان سیاست بیهوده فشار حداکثری علیه ایران فرا رسیده است

اولیانوف: زمان پایان سیاست بیهوده فشار حداکثری علیه ایران فرا رسیده است