مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-09ورزشي

دیدار عزیزی خادم با ظریف برای میزبانی جام ملت های آسیا 2027


رییس فدراسیون فوتبال در دیدار با ظریف، وزیر امور خارجه، در خصوص دیپلماسی فعال در حوزه فوتبال و شرایط سخت دوران تحریم بحث و تبادل نظر کرد.

- رییس فدراسیون فوتبال در دیدار با ظریف، وزیر امور خارجه، در خصوص دیپلماسی فعال در حوزه فوتبال و شرایط سخت دوران تحریم بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال با تقدیر از حضور پرثمر دکتر ظریف در عرصه دیپلماسی و نیاز جامعه به نشاط از طریق فوتبال، خواهان استفاده از همه ظرفیت های دیپلماسی کشور برای میزبانی ها شد.

عزیزی خادم در بخشی از این جلسه گفت: حضور افراد توانمندی مثل شما برای فوتبال، اعتماد عمومی را به فوتبال برمی گرداند و کمک می کند فوتبال ملی توان بیشتری برای موفقیت های آتی داشته باشد.

وی ادامه داد: این روزها بحث میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی بسیار مهم است و با اینکه زمان گذشته اما نیاز به کمک وزیر محترم ورزش و وزیر امور خارجه داریم دکتر ظریف هم با تبریک انتخاب عزیزی خادم به عنوان رییس تازه فدراسیون فوتبال، اعلام کرد: دولت و وزارت امور خارجه از همه توان برای خوشحالی مردم در این شرایط سخت استفاده می کند و دستگاه دیپلماسی کشور رایزنی های لازم را انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار عزیزی خادم با ظریف برای میزبانی جام ملت های آسیا 2027

دیدار عزیزی خادم با ظریف برای میزبانی جام ملت های آسیا 2027