مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-09سياسي

افتتاح کتابخانه درجه یک الیگودرز در آینده نزدیک


کتابخانه درجه یک این شهرستان در زمینی به مساحت یک هزار و 700 متر مربع ببا نام سردار «علیمردان بختیاری» بزودی افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز ، ماشااله نعمتی در جلسه بررسی مشکلات کتابخانه های این شهرستان با بیان اینکه نقطه آغازین هر پیشرفتی در جوامع مطالعه و کتابخوانی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت های فرهنگی از گستردگی بالایی برخوردار است، می بایست فعالیت های مهم حوزه کتاب و کتابخوانی در شهرستان اولویت بندی شده تا در جلسات انجمن کتابخانه های عمومی در طول سال مورد بررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: انتظار داریم اعضای انجمن و سایر فرهیختگان شهرستان در راستای رفع موانع و مشکلات کتاب و کتابخوانی، با بیان راهکارهای علمی و عملی در جهت ترویج هرچه بیشتر مطالعه مفید، همکاری داشته باشند.

نعمتی فرماندار با اشاره به افتتاح کتابخانه درجه یک الیگودرز گفت: کتابخانه درجه یک الیگودرز دارای نواقص جزیی است که پیمانکار این پروژه در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص  جهت افتتاح اقدام نماید.

وی افزود: شهرداری الیگودرز در اولین فرصت نسبت به بهینه شدن معبر نظیر آسفالت، اصلاح و لایروبی کانال دفع فاضلاب جنب کتابخانه اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه درجه یک الیگودرز در آینده نزدیک

افتتاح کتابخانه درجه یک الیگودرز در آینده نزدیک