مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-09پزشكي

آماده باش پرستاران برای موج چهارم کرونا در نوروز


معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای موج چهارم کرونا تاکید کرد: در شهرهای قرمز و نارنجی تیم های آماده باش پرستاری تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه ایرنا از وبدا، مریم حضرتی در هفتاد و ششمین جلسه مدیران پرستاری کشور که به صورت مجازی برگزار شد، با قدردانی از تلاش ها و زحمات یکساله مدیران پرستاری در یک سال گذشته در مدیریت بیماری کووید19 که به نحو احسن انجام گرفت، گفت: سال سختی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به خیز چهارم کرونا در برخی استانها این سختی ادامه دارد.

لذا می طلبد که با برنامه ریزی مناسب خیز جدید کرونا را مدیریت کنیم.

وی با تاکید بر تنظیم برنامه های نوروز 99 در بسته های مختلف اظهار داشت: در شهرهای آبی و زرد شاید نیاز به آماده باش پرستاران نباشد اما در شهرهای قرمز و نارنجی با نظر دانشگاه برنامه آنکالی برای پرستاران در نظر گرفته شود تا در صورت بروز خیز جدید کرونا با مشکل مواجه نشویم.

معاون پرستاری با بیان اینکه در سه نوروز گذشته بحران هایی نظیر زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان ، گلستان و لرستان و همچنین کرونا را پشت سر گذاشتیم، گفت: امسال چهارمین نوروزی است که به صورت مستمر درگیر بحران هستیم بنابراین باید به شکلی برنامه ریزی کنیم که غافلگیر نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش پرستاران برای موج چهارم کرونا در نوروز

آماده باش پرستاران برای موج چهارم کرونا در نوروز