مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-09بين الملل

وزارت خارجه آمریکا: ما منتظر ایران هستیم!


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ما اظهارنظرهای مختلف مختلفی از ایرانی ها را مشاهده کرده ایم و منتظر یک پیشنهاد سازنده از طرف تهران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حالیکه ادعا کرد صبر آنها در برابر ایران نمی تواند نامحدود باشد، گفت منتظر پیشنهاد سازنده ایران هستیم.

ند پرایس روز دوشنبه در نشست خبری خود اظهار کرد: ما پیشنهادی ارائه داده ایم که در زمینه تعامل گسترده، با حسن نیت در مباحث گروه 1 + 5 شرکت کنیم.

وی افزود: ما اظهارنظرهای مختلف مختلفی از ایرانی ها را مشاهده کرده ایم و منتظر یک پیشنهاد سازنده از طرف تهران هستیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با این ادعا که به دلیل ماهیت این چالش، صبر ما نمی تواند نامحدود باشد، ادامه داد: به خاطر ماهیت این چالش است که نگرانی های ما رفع نمی شود و به همین دلیل از روزهای ابتدایی این دولت، وظیفه داشتیم که در مرحله اول با شرکا، متحدان و اعضای کنگره برای به اشتراک گذاشتن ایده ها، همگام سازی رویکردها و درنهایت اجرای این رویکرد رایزنی کنیم.

پرایس با اشاره به پیشنهاد اتحادیه اروپا برای برگزاری نشست غیررسمی در قالب 1+5 اضافه کرد: ما از همان ابتدا گفتیم دیپلماسی از طرف ما بهترین راه حل برای چالش برنامه هسته ای ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا: ما منتظر ایران هستیم!

وزارت خارجه آمریکا: ما منتظر ایران هستیم!