مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-09دانش

سیاست های کلی ساماندهی کنکور جمع بندی و نهایی شد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:سیاستهای کلی کنکور در ستاد نقشه جامع علمی کشور جمع بندی و نهایی شده است و در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد.

- حجت الاسلام سعید رضا عاملی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنکور و نظام پذیرش دانشجو تا پایان سال گفت: در بحث ساماندهی نظام سنجش و پذیرش (کنکور) باید مجموعه سیاست های پیشنهادی در نظر گرفته شود که به همین منظور 8 سیاست پیشنهادی توسط ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و در ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ارائه و بررسی شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در حال حاضر سیاست های کلی کنکور در ستاد نقشه جامع علمی کشور جمع بندی و نهایی شده و در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد و زمانی که نوبت آن برسد، بررسی خواهد شد.

ابراهیم سوزنچی معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز این باره گفت: 8 سیاست در کمیسیون علم و آموزش ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ساماندهی سنجش و پذیرش دانشجو آماده شده است.

سوزنچی افزود: اولین سیاست این است که بیشتر روی سنجش تأکید شود و تمرکز زدایی پله ای از سنجش را به عنوان گام اول در این فضای سیاست گذاری ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های کلی ساماندهی کنکور جمع بندی و نهایی شد

سیاست های کلی ساماندهی کنکور جمع بندی و نهایی شد