مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 22:252021-03-08پزشكي

ابتلای تاکنون 70 نفر از پرسنل اورژانس علوم پزشکی اهواز به کرونا


معاون فنی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلای تاکنون 70 نفر از پرسنل اورژانس به کرونا در شهرهای تابعه این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون فنی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلای تاکنون 70 نفر از پرسنل اورژانس به کرونا در شهرهای تابعه این دانشگاه خبر داد.

نادر سلطانی با اشاره به فعالیت 170 پایگاه اورژانس در سطح استان خوزستان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، حدود 8 هزار و 900 بیمار توسط فوریت های پزشکی خوزستان جابه جا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یک هزار و 850 مورد یعنی حدود یک چهارم موارد جابه جایی، مربوط به پیک سوم (پیک فعلی) است بنابراین باید مردم از وسعت درگیری که در این پیک رخ داده است، آگاه باشند.

سلطانی تصریح کرد: تقریبا تاکنون 70 نفر از پرسنل اورژانس در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به کرونا مبتلا شده اند و خوشبختانه تقریبا همه رو به بهبود هستند.

معاون فنی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تاکنون مشکلی از سوی شهرستان ها در زمینه جابه جایی بیماران مخابره نشده و همه بیماران خدمات لازم را دریافت می کنند و جابه جایی ها به موقع انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای تاکنون 70 نفر از پرسنل اورژانس علوم پزشکی اهواز به کرونا

ابتلای تاکنون 70 نفر از پرسنل اورژانس علوم پزشکی اهواز به کرونا