مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:302021-03-08سياسي

مجلس هیچ مخالفتی با رمزارز و تجارت آن ندارد


با جلسه ای که به ابتکار کمیسیون فین تک سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و دعوت از نمایندگان قوه مقننه و قضاییه برگزار شد به نظر می رسد که فرآیند حل مسئله مبادله رمزارزها در کشور وارد مسیر درستی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرخبر، در این جلسه که با حضور فعالان حوزه رمزارز، مشاور اقتصادی هیأت رییسه مجلس، رییس کمیسیون اقتصاد دیجیتال مجلس و معاون قضاییه و پیگیری امور ویژه و فضای مجازی دادگستری تهران برگزار شد، دغدغه های همه طرف ها مطرح شد و درنهایت قرار بر این شد که سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران نامه هایی را برای کمیسیون اقتصادی مجلس و قوه قضاییه ارسال کند و از آن ها درخواست شود که برای رفع موانع فعالیت فعالان حوزه رمزارز همکاری های لازم صورت گیرد.

همچنین مقرر شد که سازمان نصر تهران هم برای رگولاتوری این حوزه همه تلاش خود را به کار گیرد.

در این جلسه اما مشاور اقتصادی هیأت رییسه مجلس از فعالان معاملات رمزارز و صرافی های رمزارز که از درگاه پرداخت داخلی برای مبادله رمزارز استفاده می کنند خواست تا مدتی فیتیله فعالیت خود را پایین بکشند تا برای این حوزه قانون گذاری شود.

نامه نماینده برای درخواستی موقت سیدامید علوی، نایب رییس کمیسیون بلاک چین و رمزارز سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در گفت وگو با همشهری درباره جزییات این جلسه می گوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس هیچ مخالفتی با رمزارز و تجارت آن ندارد

مجلس هیچ مخالفتی با رمزارز و تجارت آن ندارد