مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:102021-03-08سياسي

متکی: امیدواریم در کنار مجلس و دستگاه قضای انقلابی، دولت انقلابی هم تشکل شود


سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: امیدواریم پس از قوه قضاییه و مجلس انقلابی، شاهد حضور دولتی قوی، پاکدست، انقلابی و کارآمد باشیم.

- سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: امیدواریم پس از قوه قضاییه و مجلس انقلابی، شاهد حضور دولتی قوی، پاکدست، انقلابی و کارآمد باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، در همایش جوانان، پیشران انتخابات 1400، با ارائه تحلیلی از تاریخ معاصر ایران گفت: بعد از نادرشاه افشار بیش از دویست سال اقتدار این کشور کمتر شد و در دوره زندیه، قاجار و پهلوی به پایین ترین سطح استقلال رسیدیم طوری که شاهد بودیم در دوران پهلوی سفیر آمریکا و انگلیس در امور جزیی و کلی مربوط به حکمرانی دخالت می کردند و امام خمینی(ره) در 12 بهمن 1357 با بازگشت به میهن و برچیده شدن نظام وابسته طاغوتی، استقلال را برای مردم به ارمغان آورد.

وی افزود: ادامه راه امام(ره) و همراهی با ولایت، نیروهای پاک و پاک دست می طلبد و اصول نظام اسلامی بر دو محور محتوای پاک و کارگزاران پاک استوار است.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: جوانان همیشه در طول تاریخ نقش آفرین بوده اند چه در دوران پیروزی انقلاب و چه در دوران جنگ تحمیلی و همچنین در همه عرصه های مختلف کشور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: امیدواریم در کنار مجلس و دستگاه قضای انقلابی، دولت انقلابی هم تشکل شود

متکی: امیدواریم در کنار مجلس و دستگاه قضای انقلابی، دولت انقلابی هم تشکل شود