مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 18:402021-03-08سياسي

استقبال جوانان از حضور در مساجد کاهش یافته است


استقبال جوانان از حضور در مساجد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید بهشتی راد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد اظهار کرد: انسجام در مساجد در گرو فعال شدن شورای عالی مساجد است، لذا تنها در صورت افزایش تعداد کانون ها تغییرات محتوایی و اساسی در مساجد و جامعه ایجاد نمی شود.

وی افزود: تغییرات جزیره ای و دل بخواهی در مساجد توسط سپاه پاسداران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون مساجد و سایر دستگاه ها کاری از پیش نبرده و باید با تشکیل شورای عالی مساجد، هر مسجد را به یک قرارگاه تبدیل کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه با بیان اینکه شورای عالی مساجد باید روحانی محور باشد، گفت: مساجد در گذشته بر خلاف امروز شاهد حضور جوانان عاشق بود، هم اکنون استقبال جوانان کاهش یافته، در حالی که مسئولین درگیر اختلافات ریز و جزیی هستند دشمنان اسلام و انقلاب از هر فرصتی برای ضربه زدن به این کشور استفاده می کنند.

وی با بیان اقدامات لازم برای رسیدن به جایگاه نخست کانون های فرهنگی مساجد در کشور تصریح کرد: قرارگاه های تشکیلی باید ذیل شورای عالی مساجد فعالیت کرده و هر کدام از اعضای آن حق رأی داشته باشند تا با هم افزایی و مشارکت تمامی ارگان ها به هدف مدنظر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال جوانان از حضور در مساجد کاهش یافته است

استقبال جوانان از حضور در مساجد کاهش یافته است