مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 18:202021-03-08پزشكي

مسابقه «سپاس پرستار» به ایستگاه آخر رسید


مسابقه «سپاس پرستار» که با محوریت مدافعان سلامت برگزار شد به ایستگاه آخر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی احمدی زاده امروز در نشست اختتامیه مسابقه سپاس پرستار اظهار داشت: امروز نیز داریم که در همین راستا اگر دانشگاه مسئولیتی به مجموعه ما واگذار کند پذیرا باشیم و به بخش درمان کمک خواهیم کرد، زحمات یک ساله عزیزان کادر بهداشت و درمان بسیار قابل تقدیر و تشکر است.

پرستاران روایت فتحی دیگر رقم زدند هدی دشتی در این نشست اظهار داشت: بیش از یک سال است که در شرایط اپیدمی کرونا که به شدت فرسایشی است قرار داریم؛ در این دوره این فرشتگان رحمت نقش تأثیرگذار و تاریخی در مراقبت و حفاظت از سلامتی جامعه داشته اند.

مسئول دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت افزود: این ایثار مدافعان سلامت زبانزد همه است عزیزان ما در نهایت ایثار، کرامات انسانی و از خودگذشتگی توانستند در روند بهبودی بیماران خدمات شایسته ای انجام دهند و در جبهه نبرد با ویروس هزار چهره کرونا، روایت فتحی دیگر رقم زنند.

وی تأکید کرد: پرستاران ما در طول تاریخ اسوه صبر شکیبایی بودند به ویژه پرستارانی که در کنار آموزه های علمی از آموزه های دینی هم الهام گرفته و با انگیزه و عشق و تاب آوری از جان خود نیز گذشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه «سپاس پرستار» به ایستگاه آخر رسید

مسابقه «سپاس پرستار» به ایستگاه آخر رسید