مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-08اقتصادي

5 هکتار اراضی تربت حیدریه خلع ید شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت حیدریه گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت پرونده مربوط به خلع ید به میزان پنج هکتار با همکاری دستگاه قضایی انجام شد.

- سعیدرضا فلاح درگفت وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون هفت پرونده مربوط به خلع ید به میزان پنج هکتار با همکاری دستگاه قضایی انجام شده است، اظهارکرد: البته این پرونده ها مربوط به سال های قبل است که به تدریج ابتدا به صورت کیفری پرونده تشکیل، پس از آنکه جنبه حقوقی یافت و در ادامه خلع ید انجام می شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت حیدریه گفت: امسال همچنین 58 پرونده تخلفات تشکیل دادیم که 11 مورد آن با استناد به ماده 44 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور و مربوط به چرای غیرمجاز دام بود.

وی اظهار کرد: 47 مورد نیز با استناد به ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، مربوط به تخریب و تصرف بود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت حیدریه در ادامه از اختصاص 250 هکتار از اراضی این خطه به کشت گیاهان دارویی و از جمله آنغوزه خبر داد و گفت: این اقدام در راستای تحقق طرح ملی 9 در 99 انجام گرفته است.

فلاح گفت: کاداستر(نقشه برداری) اراضی ملی در عرصه های جنگلی و مرتعی، مدیریت بهره برداری از مراتع، تشخیص و تعیین حدود ذخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هکتار اراضی تربت حیدریه خلع ید شد

5 هکتار اراضی تربت حیدریه خلع ید شد