مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-08سياسي

کادرسازی یکی از مهمترین الزامات فرهنگی در مساجد است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ضرورت جذب جوانان به مساجد و فعالیت های مذهبی، گفت: کادرسازی یکی از مهمترین الزامات فرهنگی در مساجد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی در دیدار بعد از ظهر دوشنبه خود با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان سمنان به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان، ضمن بیان اینکه کادرسازی یکی از مهمترین الزامات فرهنگی در مساجد است، تاکید کرد: برای جذب جوانان با مساجد و برنامه های فرهنگی باید برنامه ریزی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حضور بیشتر و فعالانه جوانان در مساجد نیازمند یک برنامه ریزی دقیق است، افزود: کانون های فرهنگی مساجد که در سراسر استان فعالیت خوبی دارند، بهترین امکان و زیرساخت برای این مهم محسوب می شوند.

امام جمعه سمنان مساجد را کانون انتشار هدایت های دینی دانست و بیان کرد: مسجد تنها مکانی برای اقامه نماز نیست، بلکه انجام فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی به خصوص با حضور جوانان در این مکان های مقدس لازم است.

آیت الله شاهچراغی کانون های فرهنگی هنری مساجد برای کادر سازی تلاش کند، ابراز کرد: اجرای برنامه ها به گونه ای باشد که بتوانیم شاهد حضور و کادر سازی گسترده از جوانان در مساجد سراسر استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادرسازی یکی از مهمترین الزامات فرهنگی در مساجد است

کادرسازی یکی از مهمترین الزامات فرهنگی در مساجد است