مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:302021-03-08سياسي

تمام مسیرهای منتهی به آرامستان کرمانشاه مسدود می شود


فرماندار کرمانشاه از مسدود شدن تمام مسیرهای منتهی به آرامستان های کرمانشاه در روزهای پنجشنبه غریبان و پنجشنبه آخرسال خبر داد.

- تمام مسیرهای منتهی به "آرامستان " کرمانشاه مسدود می شود ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از مسدود شدن تمام مسیرهای منتهی به آرامستان های کرمانشاه در روزهای پنجشنبه غریبان و پنجشنبه آخرسال خبر داد.

فضل الله رنجبر امروز (18 اسفند) در حاشیه افتتاح همزمان 80 مرکز مثبت زندگی در کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به شلوغی بازارها در آستانه سال نو گفت: امسال شرایط متفاوت از سالهای دیگر است و مردم باید بدانند با وجود کرونا، این شلوغی بازارها می تواند بسیار مشکل ساز شود.

وی افزود: در حال حاضر آمار مبتلایان کرونا در استان در حال افزایش است و این شلوغی بازارها می تواند به افزایش هرچه بیشتر این آمار منجر شود که در نهایت تمام استان را گرفتار خواهد کرد.

رنجبر از شناسایی موارد کرونای انگلیسی در استان و استان های همجوار خبر داد وافزود: وجود این نوع ویروس که قدرت سرایت بالایی دارد می تواند در صورت عدم رعایت پروتکل ها، ما را در کوتاهترین زمان ممکن به پیک برساند، بنابراین از همین حالا همه باید رعایت پروتکل ها را با حساسیت بیشتری پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مسیرهای منتهی به آرامستان کرمانشاه مسدود می شود

تمام مسیرهای منتهی به آرامستان کرمانشاه مسدود می شود