مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:252021-03-08اقتصادي

نهادهای مردمی کد ثنا را دریافت کنند


مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی قوه قضاییه گفت: سمن ها و نهادهای مردمی از طریق مراجعه به دفاتر خدمات قضایی نسبت به اخذ کد ثنا اقدام و سپس روند ثبت نام در سامانه مشارکت را طی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد هنری مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی قوه قضاییه در چهارمین جلسه کارگروه ملی مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه، با اشاره به تعداد سمن های همکار، اظهار داشت: تا کنون حدود 30 هزار سمن و نهاد مردمی در بانک اطلاعاتی دسته بندی شده است؛ اما انتظار داریم با توجه به راه اندازی سامانه مشارکت، تا پایان سال تعداد سمن های ثبت نام شده در سامانه افزایش یابد.

وی افزود: سمن ها و نهادهای مردمی از طریق مراجعه به دفاتر خدمات قضایی نسبت به اخذ کد ثنا اقدام و سپس روند ثبت نام در سامانه مشارکت را طی کنند.

مراجع مسئول مندرج در دستورالعمل نیز باید با توجه به راه اندازی سامانه فعال تر عمل کرده تا بتوانند نهادهای مردمی ثبت نام شده را در سامانه رصد کنند.

مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی قوه قضاییه تصریح کرد: بانک اطلاعاتی نهادهای مردمی از وزارت کشور، بهزیستی، وزارت ورزش و جوانان دریافت شده، اما مرکز آمار و اطلاعات قوه قضاییه اعلام کرده است نهادهای مردمی می توانند با قوه قضاییه مشارکت داشته باشند که دارای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای مردمی کد ثنا را دریافت کنند

نهادهای مردمی کد ثنا را دریافت کنند