مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-08اقتصادي

80 مرکز مثبت زندگی با هدف تجمع خدمات بهزیستی درکرمانشاه افتتاح شد


80 مرکز مثبت زندگی با هدف تجمع خدمات بهزیستی در یک مکان در استان کرمانشاه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از ظهر امروز مراسم افتتاح 2 هزار و 400 مرکز زندگی مثبت در سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار، مدیرکل بهزیستی استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه برگزار شد، 80 مرکز در استان کرمانشاه شامل 35 مرکز در سطح شهر کرمانشاه افتتاح شد.

فرحناز محمدی در این مراسم اظهار کرد: از 2 هزار و 400 پروژه کشوری سهم استان کرمانشاه 80 پروژه مثبت زندگی بوده که امروز با هدف تجمع خدمات بهزیستی در یک مکان برای مددجویان و سایر اقشار جامعه افتتاح شد.

وی افزود: در این مراکز 22 فعالیت قابل ارائه وجود دارد که امکان افزایش آن با توجه به تعداد مددجویان و خدمات برای سایر اقشار وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خدمات این مراکز را شامل توانبخشی، پیشگیری، غربالگری بینایی و غربالگری شنوایی عنوان کرد و گفت: این خدمات برای مددجویان و سایر افراد جامعه و به صورت الکترونیک انجام می شود، در این مراکز رسیدگی به مددجویان قابل رصد و گزارش است.

محمدی پرونده های ارائه شده به هر مرکز را یک صد و 50 تا 450 پرونده اعلام کرد و ادامه داد: هر مددکار یک صد و 50 خانوار را زیر پوشش و رسیدگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 مرکز مثبت زندگی با هدف تجمع خدمات بهزیستی درکرمانشاه افتتاح شد

80 مرکز مثبت زندگی با هدف تجمع خدمات بهزیستی درکرمانشاه افتتاح شد