مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-08پزشكي

جلسه سلامت در حوادث و سوانح و کمیته پدافند غیر عامل برگزار شد


با توجه به شیوع ویروسی کرونای انگلیسی در کشور و احتمال وقوع حوادث طبیعی در فصل بهار جلسه شورای سیاستگذاری سلامت در حوادث و سوانح و کمیته پدافند غیر عامل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بایستی مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی، درمانی از سطح آمادگی بالاتری نسبت به سال گذشته برخوردار باشند.

وی گفت: کلیه معاونت های تخصصی و سازمان های همکار در تاریخ 25 اسفند لغایت 15 فروردین ، نمایندگان خود را برای حضور در EOC جهت تبادل اطلاعات و تهیه گزارش های مرتبط معرفی نمایند.

کارشناسان حاضر در این جلسه برنامه های آمادگی حوزه پیش بیمارستانی، بهداشت، درمان و غذا و دارو را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در ادامه این جلسه اقدامات و برنامه ها پیش بینی شده در دبیرخانه شورا به تفکیک کارکردهای فاز آمادگی (اعم از هماهنگی، ارزیابی خطر، برنامه پاسخ، تأمین دارو و تجهیزات آموزش و تمرین) ارائه شد.

همچنین مطابق برنامه های پیش بینی شده در معاونت بهداشت و با توجه به اهمیت اقدامات پیش بینی در شرایط فعلی، تمرکز این حوزه بر شناسایی و تمرکز به افراد مبتلا و مشکوک در غالب طرح شهید سلیمانی خواهد بود که در این راستا هماهنگی های لازم پیرامون آماده باش از 25 اسفند تا 15 فروردین صورت گرفته است و نیز با توجه به وضعیت استان خوزستان و میزان سرایت بالای ویروس که منجر به میزان سرایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه سلامت در حوادث و سوانح و کمیته پدافند غیر عامل برگزار شد

جلسه سلامت در حوادث و سوانح و کمیته پدافند غیر عامل برگزار شد