مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-08اقتصادي

توزیع اسکناس و ایران چک های جدید در بانک توسعه تعاون


اسکناس 1هزار تومانی جدید و ایران چک های100هزار تومانی طرح جدید که به تازگی از سوی بانک مرکزی رونمایی شده اند، در شعب بانک توسعه تعاون در حال توزیع است.

- اسکناس 1هزار تومانی جدید و ایران چک های100هزار تومانی طرح جدید که به تازگی از سوی بانک مرکزی رونمایی شده اند، در شعب بانک توسعه تعاون در حال توزیع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک توسعه تعاون، اسکناس های جدید 10هزارتومانی و ایران چک های تازه 100 هزار تومانی که به منظور رعایت ارتقای استانداردها و انضباط پولی و با هدف مقابله با جعل مسکوکات و سهولت مبادلات مردم توسط بانک مرکزی منتشر و توزیع شده از شاخص های امنیتی بالایی برخوردار هستند که ضمن بهره گیری از فناوری های پیچیده و نوین چاپ اسناد امنیتی با ویژگی های ظاهری متمایز وارد چرخه پولی کشور شده که در شعب بانک توسعه تعاون نیز در حال توزیع است.

اسکناس های 10 هزار تومانی جدید ویژگی های متعددی دارند.

برخی خصوصیات امنیتی در اسکناس های جدید مشتمل بر واتر مارک سه بعدی، الکتروتایپ، فایبرهای نامریی فلورسنتی چند رنگ، نخ امنیتی با ویژگی تغییر طیف، چاپ نوری مغناطیسی و نوار طلایی درخشان است که احراز اصالت را برای عموم مردم تسهیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اسکناس و ایران چک های جدید در بانک توسعه تعاون

توزیع اسکناس و ایران چک های جدید در بانک توسعه تعاون