مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-08اقتصادي

واحد های صنفی متخلف در شهرستان ری 785 میلیارد ریال جریمه شدند


رییس اتاق اصناف شهرستان ری از ساماندهی 16 هزار واحد صنفی در سطح شهرستان ری و اعمال جریمه 785 میلیارد ریالی میلیاردی برای متخلفان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری صبح امروز در نشست خبری تشریح عملکرد یک ساله اتاق اصناف شهرستان ری، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت هیأت رییسه اتاق اصناف شهرستان ری و اجرای برنامه ها در حدود 78 هزار بازدید از صنوف سطح شهرستان توسط 12 تیم بازرسی در دو شیفت در سطح شهرستان ری انجام شده است.

وی گفت: در راستای بازرسی های انجام گرفته در حدود 16 هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی و در حدود 1800 تخلف صنفی به ثبت رسیده است که ارزش ریالی آن در حدود 875 هزار میلیارد است.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه ابراز کرد: کشفیات مربوط به قاچاق و احتکار در واحد های صنفی در حدود 30 پرونده به ارزش تقریبی 3500 میلیارد ریال است.

ستاره با اشاره به نظارت بر واحد های صنفی با کمک سایر دستگاه ها، تصریح کرد: در یک سال گذشته بیش از 550 گشت مشترک با همکاری سایر دستگاه ها از جمله اداره صمت، دامپزشکی، فرمانداری، تعزیرات، اماکن، غذا و دارو و غیره انجام شده است.

وی عنوان کرد: در بازرسی از واحدهای فعال نفی شهرستان بیشترین تخلف مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی، کم فروشی بوده که در یک سال گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد های صنفی متخلف در شهرستان ری 785 میلیارد ریال جریمه شدند

واحد های صنفی متخلف در شهرستان ری 785 میلیارد ریال جریمه شدند