مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-08بين الملل

تاکتیک جدید بقایای داعش برای حمله به نیروهای امنیتی عراق


یک منبع آگاه در سازمان الحشد الشعبی عراق از تاکتیک جدید تروریست های داعش برای هدف قرار نیروهای امنیتی این کشور در مناطق صحرایی و دور از دسترس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه امنیتی در فرماندهی سازمان الحشد الشعبی در استان الانبار ، امروز (دوشنبه - 8 مارس)، از شیوه جدید تروریست های داعش برای مقابله با نیروهای امنیتی عراق خبر داد.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری با استفاده از تلفن همراه و از دور منفجر می کنند.

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که اغلب بمب ها و اجسام بمب گذاری شده که اخیرا در مناطق صحرایی شناسایی و خنثی شده اند، جدیدا کار گذاشته شده اند و به زمان سیطره داعش بر مساحت زیادی از عراق باز نمی گردند.

این منبع افزود: نیروهای امنیتی اکنون تدابیر لازم را برای خنثی کردن این تاکتیک ابتکاری تروریست ها برای هدف قرار دادن نیروهای امنیتی، الحشد الشعبی و العشائری اتخاذ می کنند.

پیشتر، احمد المحلاوی فرماندار شهرستان القائم در استان الانبار عراق از وجود مجموعه های کوچک تشکیل شده از بقایای داعش  در مناطق صحرایی و تلاش آنها برای ناامن کردن مناطق غربی کشور خبر داده بود.

وی گفته بود:گروه های کوچک تشکیل شده از بقایای داعش که شامل دو تا سه تروریست هستند، همچنان در مناطق صحرایی این استان حضور دارند و هر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکتیک جدید بقایای داعش برای حمله به نیروهای امنیتی عراق

تاکتیک جدید بقایای داعش برای حمله به نیروهای امنیتی عراق