مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-08بين الملل

سفیر بغداد در واتیکان: سفر پاپ باعث افزایش همکاری بین المللی با عراق می شود


سفیر بغداد در واتیکان در سخنانی گفت که سفر اخیر رهبر کاتولیک های جهان به عراق باعث افزایش همکاری بین المللی با عراق در تمامی زمینه ها خواهد شد.

- سفیر بغداد در واتیکان در سخنانی گفت که سفر اخیر رهبر کاتولیک های جهان به عراق باعث افزایش همکاری بین المللی با عراق در تمامی زمینه ها خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، رحمن فرحان العامری، سفیر عراق در واتیکان در سخنانی درباره سفر اخیر پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان به این کشور اظهار کرد: سفر پاپ فرانسیس حامل پیام برادری و همبستگی با ملت عراق از هر مذهب، فرقه و قومی است.

وی افزود: پیام همبستگی پاپ تحت عنوان همه ما برادر هستیم ما را بر آن می دارد تا درباره هدف اصلی این سفر و نتایج منطقی آن فکر کنیم، تا این انگیزه را در همه عراقی ها ایجاد کنیم که سرزمین آبا و اجدادیشان را رها نکنند.

العامری ادامه داد: همچنین پیام دیگر این سفر متحد کردن صفوف برای احیای مجدد عراق در تمامی سطوح امنیتی، اقتصادی، خدماتی، اجتماعی و زمینه های دیگر بود.

این سفر بازتاب مثبت و گسترده ای به ویژه در سطح رسانه به همراه داشت و ما شاهد این مساله در شبکه های تلویزیونی بین المللی و گاهاً پخش مستقیم این سفر بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر بغداد در واتیکان: سفر پاپ باعث افزایش همکاری بین المللی با عراق می شود

سفیر بغداد در واتیکان: سفر پاپ باعث افزایش همکاری بین المللی با عراق می شود