مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-08اقتصادي

معرفی 5 فروشگاه زنجیره ای در نهاوند به تعزیرات حکومتی


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: پنج فروشگاه زنجیره ای در نهاوند به علت گرانفروشی مرغ و همچنین فروش اجباری کالا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

- نقی کاکاوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه پنج فروشگاه زنجیره ای در نهاوند برای اعمال قانون به روزانه انجام می شود گفت: بازرسان ما در گشت های نظارتی خود از تمام فروشگاه های سطح شهر بازدید کرده و قیمت ها را کنترل می کنند که تاکنون چندین مورد از واحدها به علت تخلف به تعزیرات معرفی شده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: در حال حاضر قیمت مرغ در این شهرستان به ازاء هر کیلو 25 هزار تومان است که نرخ آن به صورت روزانه تعیین شده و در صورت تخلف با گرانفروشان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه روزانه در نهاوند 10 تا 12 تن مرغ کشتار روز وارد شهرستان شده و به مصرف می رسد افزود: با توجه به اینکه کشتارگاه مرغ در این شهرستان تعطیل است لذا مرغداری های نهاوند مرغ خود را به امور دام استان تحویل می دهند و آنها نیز مطابق با سهمیه شهرستان مرغ کشتار روز را به نهاوند ارسال می کنند.

کاکاوند  قیمت گوشت گوسفندی 127 هزار تومان و گوشت گاو نیز 110 هزار تومان است گفت: قیمت گوشت به صورت هفتگی تعیین و در معرض دید مشتریان قرار می گیرد که رعایت قیمت مصوب از سوی قصابان الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 5 فروشگاه زنجیره ای در نهاوند به تعزیرات حکومتی

معرفی 5 فروشگاه زنجیره ای در نهاوند به تعزیرات حکومتی