مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-08پزشكي

توسعه خدمات الکترونیکی بخش سلامت استان سمنان در دوران کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از افزایش خدمات الکترونیکی در بخش سلامت این استان در یک چند سال اخیر و خصوصا در یک سال اخیر که با شیوع و همه گیری کروناویروس همراه بوده خبر داد .

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از افزایش خدمات الکترونیکی در بخش سلامت این استان در یک چند سال اخیر و خصوصا در یک سال اخیر که با شیوع و همه گیری کروناویروس همراه بوده خبر داد .

دکتر نوید دانایی در جلسه شورای راهبری مدیریت استان سمنان اظهار کرد: خدمات و اقدامات ویژه در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی و نوبت دهی به صورت مجازی به خصوص در بحبوحه شیوع کرونا در استان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان و کارکنان اعم از اساتید و هیئت علمی و دانشجویان، سه دسته از افرادی هستند که از این مجموعه خدمت دریافت می کند که برای هر کدام، طرح ویژه برای ارائه خدمات الکترونیکی تدوین شده است افزود: تلاش کردیم پرتال دانشگاه را به گونه ای طراحی کنیم تا ارائه خدمات الکترونیکی بر روی آن قابل انجام بوده و امروز ارائه خدمت بر روی پرتال فعال شده است.

وی با بیان اینکه خدمات درمانگاهی و ویزیت در کلینیک ها و خدمات آزمایشگاهی بخش دیگری است که باید ساماندهی در این خصوص صورت می گرفت ادامه داد: نوبت دهی در پرتال دانشگاه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات الکترونیکی بخش سلامت استان سمنان در دوران کرونا

توسعه خدمات الکترونیکی بخش سلامت استان سمنان در دوران کرونا