مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-08اقتصادي

پرداخت کرایه تاکسی های شهری کرمانشاه سال آینده الکترونیکی می شود


مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: پرداخت کرایه تاکسی های درون شهری کرمانشاه سال آینده الکترونیکی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شهبازی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: از سال های گذشته اقداماتی برای الکترونیکی پرداخت شدن کرایه تاکسی درون شهری کرمانشاه انجام شده بود که هم اکنون نیز چند سرمایه گذار مشتاق به ورود به اجرای این طرح هستند.

وی افزود: در حال حاضر یک سری اقدامات با سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در حال انجام است که در صورت مهیا بودن شرایط، ظرفیت اجرایی کردن کد کیو آر مختص به تاکسی برای پرداخت الکترونیکی کرایه در سال آینده انجام شود.

مدیرعامل سازمان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه بیان کرد: این سازمان با 6 هزار و 890 دستگاه تاکسی، 2 هزار دستگاه خودرو آژانسی و 220 دستگاه اتوبوس مشغول خدمات رسانی به جمعیت یک میلیون نفری این شهر است.

شهبازی با بیان اینکه اکثر اتوبوس های درون شهری کرمانشاه به سن فرسودگی رسیده اند، گفت: سن فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی 10 سال است، اما عملاً میانگین عمر اتوبوس های این سازمان 12 سال رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کرایه تاکسی های شهری کرمانشاه سال آینده الکترونیکی می شود

پرداخت کرایه تاکسی های شهری کرمانشاه سال آینده الکترونیکی می شود