مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-08اقتصادي

واکنش ایران خودرو به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار ویدیوی یکی از مخاطبان در شبکه های اجتماعی درخصوص مزایده خودرو های کارشناسی شده ایران خودرو، - پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو نسبت به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی درخصوص مزایده خودرو ها واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار ویدیوی یکی از مخاطبان در شبکه های اجتماعی درخصوص مزایده خودرو های کارشناسی شده ایران خودرو، پایگاه اطلاع رسانی این شرکت با تاکید بر صیانت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان، عنوان کرد: صرفا خودرو هایی در شرایط مزایده قرار می گیرند که قابل تجاری سازی و تحویل به مشتریان نباشند و ایران خودرو به دنبال کسب هیچ گونه منفعتی در این زمینه نیست.

در این اطلاعیه تاکید شده، با در نظر گرفتن تعداد تولید و تحویل ایران خودرو، تنها به میزان شش هزارم تولیدات 11 ماهه امسال این شرکت، کارشناسی شده و در فرآیند مزایده قرار گرفته است؛ بنابراین شائبه عرضه خودرو در مزایده با هدف کسب سود و منفعت بیشتر برای این تعداد محدود، به هیچ عنوان قابل طرح نیست.

در این اطلاعیه آمده است، خودروی سمندی که مشتری حاضر در طرح مزایده به تصویر کشیده، دارای ایرادات کیفی متعدد در ناحیه بدنه خودرو بوده که اصلاح و تعمیر آن، سبب بروز عینی و قابل مشاهده اختلاف رنگ در قسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران خودرو به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی

واکنش ایران خودرو به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی