مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-08سياسي

53 مرکز «مثبت زندگی» در قزوین به بهره برداری رسید


طبق بند چهار ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، 53 واحد غیردولتی تحت عنوان مراکز مثبت زندگی برای ارائه مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در بستر فناوری و بهتر زیستن آحاد جامعه در قزوین به بهره برداری رسید.

- ایسنا/قزوین مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: طبق بند چهار ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، 53 واحد غیردولتی تحت عنوان مراکز مثبت زندگی برای ارائه مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در بستر فناوری و بهتر زیستن آحاد جامعه در قزوین به بهره برداری رسید.

علیرضا وارثی در مراسم افتتاح مراکز مثبت زندگی که امروز 18 اسفندماه همزمان با سراسر کشور با حضور رییس جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ارتباط تصویری به بهره برداری رسید، تصریح کرد: امروز طبق بند چهار ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، 53 واحد غیردولتی تحت عنوان مراکز مثبت زندگی در قزوین به بهره برداری رسید، این مراکز مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در قالب 22 خدمت با محوریت مددکاری اجتماعی و در بستر فناوری و بهتر زیستن آحاد جامعه را ارائه می دهند.

وی افزود: مراکز مثبت زندگی در توزیع عادلانه خدمات به جامعه هدف سازمان تأثیرگذار هستند، هر طرحی دارای دستورالعمل مشخص است و چنانچه زیرساخت های اجرایی این مراکز فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 مرکز «مثبت زندگی» در قزوین به بهره برداری رسید

53 مرکز «مثبت زندگی» در قزوین به بهره برداری رسید