مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-08اقتصادي

برپایی نمایشگاه بازرگانی در رشت علیرغم نگرانی از شیوع کرونا!


علیرغم اینکه ستاد ملی کرونا همگان را بر پرهیز از برگزاری نمایشگاه و ایجاد تجمع منع کرده، نمایشگاه دائمی رشت اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی بازرگانی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رحمانی فضلی، وزیر کشور در گفت وگو با رسانه ها در ابتدای اسفندماه سال جاری تأکید کرده بود که امسال نمایشگاه های بهاره نخواهیم داشت.

به گفته وی، در ستاد ملی مقابله با کرونا قرار شد امسال نمایشگاه نداشته باشیم و فروش های فوق العاده توسط اصناف پیگیری شود.

وزیر کشور در همین راستا از اصناف تقاضا کرده بود تا با جدیت رعایت پروتکل ها را در دستور کار خود قرار دهند و در کنار آن مردم نیز ضمن رعایت پروتکل ها، برای خرید به جایی که تجمع وجود ندارد، مراجعه کنند.

همچنین عباس قبادی، دبیر ستاد تنظیم بازار کشور نیز از عدم برگزاری نمایشگاه بهاره در سال جاری خبر داده و گفته بود که برخلاف سنوات گذشته نمایشگاه بهاره برگزار نمی شود و بجای آن با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی، اصناف فروش فوق العاده و اینترنتی خواهند داشت.

تأییدات مسؤولان ستاد ملی کرونا نشان می دهد نه تنها برگزاری هرگونه نمایشگاه ممنوع بوده بلکه باید اصناف شرایطی را محیا کنند تا مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی مایحتاج خود را به صورت فروش فوق العاده تأمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه بازرگانی در رشت علیرغم نگرانی از شیوع کرونا!

برپایی نمایشگاه بازرگانی در رشت علیرغم نگرانی از شیوع کرونا!